A szolgáltatás interneten keresztül végezhető gyors, kényelmes ügyintézést tesz lehetővé a GIRO Zrt. és Ügyfelei között.
A GIROnline szolgáltatás hordozza az elektronikus csatornák minden előnyét a hagyományos kapcsolattartási módokhoz képest, ide értve többek között a nyomon követhetőséget, visszakereshetőséget, ellenőrzött tevékenység végzést és természetesen a környezetbarát, csökkentett papír felhasználású működést.
A szolgáltatás igénybevételekor Ügyfeleink a GIRO Zrt. nyújtotta szolgáltatásokhoz kapcsolódó igényléseiket a rendszeren keresztül tudják benyújtani, úgynevezett elektronikus formalapok kitöltésével és jóváhagyásával, amelyek beérkezését követően a teljesítés aktuális státuszáról bármikor tudnak tájékozódni a rendszerbe történő belépéssel. A rendszerben a korábban teljesített igénylések az archiválási időn belül elérhetőek maradnak, így visszakereshető az, hogy ki, mit, mikor és miért rendelt meg a GIRO Zrt.-től. A rendszeren belül elérhetővé tettünk olyan dokumentumokat is Ügyfeleinknek, amelyek olvasása bejelentkezéshez kötött, és korábban csak egyedi kérésre tudtuk elküldeni azokat igénylő Ügyfeleink részére.
A GIROnline felületre történő belépéshez nem szükséges kiegészítő eszköz vagy kód, így is biztosítva a kényelmes, ügyfélbarát működést. A biztonságról egyedi, a felhasználó számára a mindennapos használat során rejtett megoldások gondoskodnak.
A szolgáltatás használata díjmentes.
Bízunk benne, hogy rövid tájékoztatónk felkeltette érdeklődésüket, további információval kollégáink az info@mail.giro.hu címen vagy a GIRO Zrt. +36 (1) 428-5623-as telefonszámán állnak rendelkezésükre.
Hatályos: 2014. március 10-től
A regisztrációval és egyéb tudnivalókkal kapcsolatban ajánljuk szíves figyelmébe GIROnline tájékoztatónkat.
Bármely szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdését az info@mail.giro.hu e-mail címre várjuk.
Kérjük válassza ki, mely cég nevében kíván eljárni!: